Thursday, November 15, 2012

دوست دارم دوست داشتنت را


بیا فکر کنیم هیچ خوب و بدی را از ازل ننوشته اند. بیا فکر کنیم عشق، غیر از این جهانی نیست. جالب نیست که ما هر کاری را برای رضایت خودمان انجام می دهیم؟ قبول نداری؟ حتی اگر تو اینطور فکر نمی کنی، من اینطور می بینم. من می دانم که در این دنیا تنها شما را دارم.
آیا این قشنگ نیست که خواست های من، خوب و بد من، اخلاقیات من، تغییر می کند؟ من اخلاقیات را یاد می گیرم. من با درد تو آشنا می شوم. دردهایت را برایم بگو و از شادی هایت برایم تعریف کن. من از درد کشیدنت درد می کشم و از خندیدنت شاد می شوم. می فهمم که چه دردی دارد اگر عشق ورزیدن جرم باشد، تنها به خاطر هم جنس بودن. قبلاً نمی دانستم که تو هم درد می کشی. اما اکنون که می فهمم می خواهم که تو هم طعم عشق را بچشی.
من فکر می کنم که بعد از مرگ خاک خواهم شد، نیست می شوم. اما در این لحظه که هستم دوست دارم دنیا را برای تویی که بعد از من می مانی بهتر کنم. دوست دارم از من یاد کنی حتی اگر نیستم که از محبتت لذت ببرم. اگر می توانم تابلویی بکشم، قطعه ای بنوازم که زیبا بماند، این کار را می کنم. من برای خودم و فقط برای خودم دوستت دارم. به خاطر خودم گریه می کنم وقتی می بینم که پدرت یا مادرت تو را زیر باد کتک گرفته و من نیستم که کمکت کنم. نه به خاطر خدا، نه به خاطر دین، فقط و فقط به این خاطر که نمی خواهم جنس دوم باشی. من نمی خواهم و همین برای من کافی است. من برای خودم خواهم مرد، خودی که عاشق توست.

3 comments:

  1. Beautiful! I am however rather confused by the last sentence

    ReplyDelete
    Replies
    1. I meant, the reason that you care about your love is the feeling that makes yourself happy. Some people might interpret it as selfishness but it is wrong. Lovers, love as they like to love and it does not reduce the value of their action.

      Delete
    2. Very well written.. Beautiful.

      Delete